نوشته شده توسط qmeyti آذر 20، 1399

درباره ی ما

درباره ی ما

درباره ی ما

شرکت هوشمند گسترش تجارت کوشا

 

سامانه حقوق و دستمزد و صدور فیش حقوقی آنلاین IGSS

 

 

این شرکت با هدف گسترش خدمات الکترونیکی و آنلاین در بستر اینترنت و فضای ابری فعالیت خود را از سال ۹۶ آغاز کرده.ما با تکیه به ایده های خلاق و جدید خود در این حوزه محصولات و نرم افزارهای جدیدی تولید کرده ایم و توانسته ایم موفقیت های چشمگیری در این حوزه به دست آورد. نرم افزار حال حاضر یعنی سامانه حقوق و دستمزد آنلاین IGSS یکی از برترین و متفاوت ترین نرم افزارهای حال حاضر حقوق و دستمزد کشور در بستر وب می باشد که توانسته رضایت مخاطبان خود را به دست آورد.

نرم افزار حقوق و دستمزد ما بر روی بستر اینترنت و کاملا آنلاین می باشد و این خود یک مزیت می باشد که کارکنان شرکت شما از هر مکانی بدون محدودیت دستگاه و سخت افزار به راحتی به سیستم ما دسترسی داشته و کارهای حقوق و دستمزدی پرسنل را انجام میدهند.

نیروهای شما با دسترسی به پنل اختصاصی خودشان از آخرین وضعیت حقوقی خود آگاه می شوند. حجم زیادی از رفت و آمدها به شرکت شما کاسته میشود و کاغذ کمتری مصرف میکنید و مخارج دیگر مثل هزینه پرینتر و استحلاک دستگاههای شرکت کاهش می یابد و این فرصت را دارید کارهای بیشتری را مدیریت کرده و پیشرفت چشمگیری در کسب و کار خود شاهد باشید.